Add Your Heading Text Here

Search
Close this search box.

Δελτίο Τύπου – ARSIS SKILLS LAB: Ανάπτυξη των κοινωνικών και ψηφιακών δεξιοτήτων για γυναίκες 18+

Η Υπηρεσία Εργασιακής Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε συνεργασία με το Εκπαιδευτικό – Δημιουργικό Τμήμα του Κέντρου Υποστήριξης Νέων της ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων στο πλαίσιο του ARSIS SKILLS LAB θα υλοποιήσουν το εργαστήριο «Ανάπτυξη των Κοινωνικών και Ψηφιακών Δεξιοτήτων για Γυναίκες 18+».

Σκοπός  του συγκεκριμένου εργαστηρίου είναι η ανάπτυξη  των κοινωνικών και ψηφιακών δεξιοτήτων των συμμετεχουσών γυναικών βάση συνδυαστικών ομαδικών εργαστηρίων ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και στην θεωρητική /τεχνική εκπαίδευση παραγωγής και επεξεργασίας οπτικοακουστικού υλικού.

Το εργαστήριο θα έχει συνολική διάρκεια 40 ωρών (με συχνότητα 2 φορές την εβδομάδα). Οι συμμετέχουσες, μέσω των ομαδικών εργαστηρίων, θα εκπαιδευτούν  στις εξής θεματικές:

  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  •    Διαχείριση άγχους
  • Οργάνωση και διαχείριση χρόνου
  • Ομαδικότητα
  • Δημιουργικότητα
  • Επίλυση προβλημάτων
  • Ικανότητα λήψης απόφασης

Παράλληλα θα υλοποιηθεί το ομαδικό εργαστήριο παραγωγής και επεξεργασίας οπτικοακουστικού υλικού, το οποίο θα εισάγει τις συμμετέχουσες στον κόσμο της βιντεοτεχνικής, με απώτερο στόχο την δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ μικρού μήκους ή ενός video art. Η θεωρητική και τεχνική εκπαίδευση στην βιντεοτεχνική θα περιλαμβάνει  τα εξής πεδία:

  • Σενάριο
  • Βασικά στοιχεία της εικονοληψίας – φωτογραφίας (φακοί, εστίαση, έκθεση, βάθος πεδίου, ταχύτητα κλείστρου, ISO κ.α.)
  • Αρχές Σκηνοθεσίας
  • Ο ήχος στην ταινία
  • Μοντάζ και τα είδη του
  • Αφηγηματικές τεχνικές

Η έναρξη του εργαστηρίου τοποθετείται στα τέλη Μαΐου. Η διαθεσιμότητα είναι για 10 συμμετέχουσες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές απευθύνεστε στο Κέντρο Υποστήριξης Νέων, 210 8611132-4, arsis.neonchora@gmail.com.

Κατεβάστε το δελτίο τύπου εδώ.

el